Talviuinti

Avantouintipaikka Valkeisilla Valokuvaaja :Kaarina V.

Talviuintipaikka Saratie 104 on käytössä lokakuun puolesta välistä huhtikuun loppuun

Lisätietoja ja pukukopin avaimet Marja Pietikäinen 050 313 2408.

Jätä auto portin ulkopuolelle ja mieluiten Saratielle siihen asti kunnes tiet jäätyvät. Pukukoppeja on kaksi, joten voit pitää turvavälejä.

Syyskausi 2023  30 €/hlö  lokakuu-joulukuu,kevätkausi tammikuu-huhtikuu.

Kevätkausi 2024  50 €/hlö ,sähkönhinnan huomattavan nousun vuoksi.Perheessä alle 15-vuotiaat puoleen hintaan!

Kertakäyntimaksu 3€

Maksut tilille  FI48 5158 1520 0440 89 viite 20213

Kävijän tulee olla Lapinlahden Ladun jäsen,  jäsenyys sisältää vakuutuksen. Jäseneksi voi liittyä netissä: liity.suomenlatu.fi

Tietoon on tullut,että kaikki eivät ole maksaneet jäsenmaksua,vaikka käyvät uimassa.Yhdistys ei ota vastuulleen ,jos jotain loukkaantumisia uimapaikalla sattuu.Muista maksaa JÄSENMAKSUSI,jotta olet vakuutettujen listalla! Uimamaksut  syyskauden osalta tulee  maksaa  15.12.2023 mennessä,jotta voidaan toimintaa uinnin osalta jatkaa!

Uimakopin siisteydestä tulee pitää huolta, sekä kaikki,jotka käyttävät yhdistyksen tarjoamaa mahdollisuutta talviuintiin tulee hoitaa velvollisuutensa eli maksaa uimamaksu ,joka menee kokonaisuudessaan sähkön kustannukseen.Jos maksuja ei suoriteta emme jatkossa pysty talviuinti mahdollisuutta tarjoamaan. Jos paikalla ilmenee vikoja tulee ilmoittaa välittömästi  hallituksen jäsenille kenet vaan tavoittaa.Puhelinnumerot löytyvät uimakopilta ja  verkkosivultamme!

Uimakopin avaimia saa Marja Pietikäinen 050 313 2408. Avainmaksu 10€.