Rakastu retkeilyyn kurssi la 15.5.2021 teoria

9.5.2021

Ilmoitus on ollut Matti ja Liisa lehdessä 6.5.2021, Sinun ei tarvitse olla Ladun jäsen päästäksesi osallistumaan Rakastu retkeilyyn kurssille!

*Lapinlahden Latu järjestää Rakastu retkeilyyn-kurssin, jonka aikana voi hankkia tai päivittää retkeilytaitoja.   Kurssilla käydään läpi muun muassa retkeilyetiketti, jokamiehenoikeudet ja-velvollisuudet, vaatetus, varusteet, retkieväät ja erilaiset majoitteet.                                                                                                                                     *Teoriapäivä pidetään lauantaina 15.5. ja yön yli retken ajankohta sovitaan yhdessä kurssilaisten kanssa.       *Kurssin hinta on: teoriapäivä 30 euroa ja yön yli kestävä retki 60 euroa;                                                                     *Ladun jäsenille hinnat ovat: 20 euroa ja 40 euroa.                                                                                                                        *Hinta sisältää kurssimateriaalin ja eväät, mutta muut materiaalit tulee olla omasta takaa.                                             *Alle 18-vuotiailla täytyy olla huoltaja mukana kurssilla.